De start-up Brewfinder uit Breda lanceerde deze week haar online shop voor unieke bieren op fust die nog niet eerder in Nederland verkrijgbaar waren. Internetbureau Rox Media uit Rotterdam is verantwoordelijk voor het design en de ontwikkeling van de shop.

Met een wekelijks wisselend aanbod van maximaal drie exclusieve bieren van ambachtelijke brouwerijen uit binnen- en buitenland, biedt het horecaondernemers de kans hun gasten echt bijzondere bieren van de tap te serveren. De bieren, die in kleine hoeveelheden beschikbaar komen, worden in het vernieuwende distributiemodel van het jonge bedrijf pas na de bestelling afgevuld op fust en daarna rechtstreeks naar de afnemer vervoerd. Het ontbreken van voorraden en onnodige tussenstations zorgt voor een optimale versheid en superieure smaak van het bier.

De webshop is ontwikkeld in het eCommerce platform Magento 2. Klanten worden na bestelling door middel van notificaties op de hoogte gehouden van het brouwproces en bezorgproces. Daarnaast zijn er verschillende features ontwikkeld die het logistieke en administratieve proces voor Brewfinder eenvoudiger maken.

Joris Knaapen, Brewfinder: “Ik kijk zeer positief terug op de samenwerking met Rox Media. Het is prettig om direct te kunnen schakelen met het team en dankzij hun transparante communicatie had ik scherp zicht op voortgang en budgetten. Ik ben trots op het platform dat we gelanceerd hebben en kijk uit naar verdere ontwikkeling van Brewfinder.”

 

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren