In 1963 begonnen met schoorsteenvegen en het leveren van huisstookolie, en vandaag de dag expert op het gebied van tegels en badkamers. In hun showroom vol inspiratie kun je terecht voor zowel advies, als ontwerp en realisatie. In samenwerking met Expand Online gingen wij de uitdaging aan van een nieuwe, volledig zoekmachine geoptimaliseerde en beheerbare website.

Briefing

De website moest een nieuw ontwerp krijgen, met een frisse en moderne uitstraling en een focus op conversie. Ook moest de website volledig zoekmachine geoptimaliseerd worden om de website zo goed mogelijk vindbaar te maken. In 4 weken moest de website van ontwerp naar livegang.

Resultaat

  • Wordpress CMS
  • Conversiegericht
  • Volledig zoekmachine geoptimaliseerd
  • Eenvoudig beheerbaar en uitbreidbaar
  • Responsive
  • 4 weken doorlooptijd
Design

Blik op conversie


Het doel van de website is om (potentiële) klanten te informeren en ze gemakkelijk een afspraak te laten maken in de showroom. Met dit in gedachte hebben we een nieuwe look & feel ontworpen die gericht is op conversie en past bij de producten. De pagina’s ogen rustig door middel van grijstinten en witruimte, waardoor de gekleurde call to actions extra opvallen.

iMac met ontwerp Bakker Vlaardingen
Development

Optimale opbouw


We hebben de website gebouwd in Wordpress door middel van een template met page builder, om de realisatie snel te kunnen laten verlopen. Op deze manier is de website ook compleet beheerbaar en in de toekomst goed uit te breiden.

Omdat de website voor zoekmachines geoptimaliseerd moest worden, hebben we hier vanaf het begin rekening mee houden. De website is volledig opgebouwd en aangepast naar de eisen voor zoekoptimalisatie.

Meer over dit project?


Robbert

Robbert ten Horn
+31 (0)10 340 0769
robbert@roxmedia.nl

Neem contact met ons op